
Klanttevredenheid
8.9
Op twee momenten tijdens het behandeltraject ontvangen ouders een klanttevredenheidsenquête die verstuurd en verwerkt wordt door het Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie. Tweemaal per jaar ontvangen wij een overzicht van de (geanonimiseerde) gegevens. Uit de enquêtes blijkt dat onze cliënten zeer tevreden zijn over de dyslexiezorg. Op de vraag aan ouders hoe zij het traject bij het KBC Dyslexie hebben ervaren, ontvingen wij het afgelopen jaren cijfers van een 8,4 tot een 9,4 gemiddeld.
In dit document vindt u een overzicht van grafieken waarin de klanttevredenheid over de dyslexiebehandeling van KBC-Dyslexie wordt vergeleken met die van andere dyslexiezorgaanbieders landelijk.
Dit zeggen ouders
Wat heeft de dyslexiebehandelaar onze zoon op een leuke manier en met respect kunnen motiveren voor het lezen van boeken en het oefenen van spelling. Ze hield hem in zijn waarde en gaf hem zelfvertrouwen. Door haar grappige aanpak is er heel veel bij hem blijven hangen. Ze geeft rust en vertrouwen en is heel geduldig. Wat een kennis van zaken heeft ze. Ook voor het voortgezet heeft ze ons heel goed geadviseerd en handvaten aangereikt.
Ouders van Boris (11 jaar)
Onze dochter heeft door de fantastische aanpak op het KBC Dyslexie een acceptatieproces doorgemaakt en is hierdoor weer ons vrolijke meisje geworden.
Ouders van Esmée (8 jaar)
De medewerkers van het KBC Dyslexie zijn zeer betrokken professionals!
Ouders van Janine (10 jaar)
We zijn uitstekend geholpen, onze zoon is erg vooruit gegaan. Hij heeft plezier in lezen gekregen en kan met de dyslexie omgaan. Hij heeft veel meer zelfvertrouwen en is niet meer zo faalangstig.
Ouders van Koen (9 jaar)
Onze verwachtingen waren hoog, omdat het KBC Dyslexie goed bekend staat. Die verwachtingen zijn ook uitgekomen.